Fight the trolls, free the princesses and kill the werewolves

Just a lil reminder.. Värdesätt er själva. Respektera er själva. Utan självrespekt är det otroligt lätt att man hamnar fel och far illa. Och det vill vi ju inte, eller hur?! Jag tänkte inte dra ut på det här inlägget något längre utan det var typ bara det jag hade att säga.. Know your worth. Utgå i varje valsituation, stor som liten,  från att du är värdefull och viktig. Att du är betyder. Att du ÄR BRA. Och att du förtjänar att bli behandlad med respekt, av såväl andra som dig själv. För det gör du. Så ta hand om dig. Pusspuss!! 🙂

Detta inlägg publicerades i Inspiration, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fight the trolls, free the princesses and kill the werewolves

  1. josephine skriver:

    Jag saknar att skriva med dig så mycket att jag känner mig halv. Hur mår du? jag saknar dig, ❤

  2. D skriver:

    grazie love and im SO proud of u too! älskar every sentence in this text of urs<33

Lämna en kommentar