För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

Jag håller på och rensar i min garderob men har tagit en liten paus så tänkte att jag kunde visa er lite nyinköpta grejer.. 🙂

 

Jag har huur många oäkta ringar som helst men tyvärr har jag börjat få allergiska utslag av just ringar, så jag måste sluta med dem. Ringar, och smycken i största allmänhet, är typ det bästa jag vet (förutom skor, ofc! 😉 ) så jag kände att det var värt att investera i ett par ringar i äkta silver! Alla är jätte stora och jätte fina och alla är ifrån Guldfynd! Earcuffsen är ifrån Glitter! 🙂

Beach-stuff. Enormous solhatt + tre bikinis. Allt ifrån H&M! 🙂

Nej, tillbaka till the garderobrensning! Började för typ mer än en vecka sen, haha. Det finns ju så mycket annat som är så mycket roligare som lockar.. Men idag hade jag tänkt hinna klart!! 🙂 Har redan fyllt två stora svarta säckar med kläder som ska iväg. Kommer verkligen kännas jätte skönt när det är klart. Och ännu bättre när jag kommer hem från USA i slutet av sommarn med en massa nytt, som faktiskt får plats! 🙂 puss på er mina älsklingar!

 

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat

  1. h2o skriver:

    testa måla ringarna med genomskinligt nagellack på insidan! ett par lager, så kan du fortsätta använda dem utan att få allergiska reaktioner :)))

Lämna en kommentar