New York

HEJ, FINASTE NI!! Ledsen för dålig update men jag har haft väldigt fullt upp sen jag kom till New York i onsdags. En snabb update då för egentligen känner jag inte alls för att sitta här framför datorn utan jag vill bara ut i solen och värmen och njuta innan min första lektion för terminen 🙂 Jag har det hur som helst bra, jätte bra in fact. Jag mår bra. För er som har skrivit och undrat – jag bor i ett studenthus på Upper East Side på Manhattan (bredvid Central Park!! Love it!) ca 30 min promenad (el 3 stop med tunnelbana) ifrån min skola Hunter College City University of New York, mkt praktiskt! 🙂 Jag har mina första lektioner idag – international relations, international women studies, deviance & social control och nationalism & ethnic conflict. Ska bli väldigt spännande! Nu ska jag koka ett ägg, göra två hårdbröd med avokado och tomat på samt hälla upp ett stort glas juice – sen är jag ready set go för dagen! Kanske blir en Frappuccino Java Chip på Starbucks på promenaden längst Lexington Avenue ned mot skolan sen, bara för att 😉 Ikväll blir det förmodligen utgång då jag inte har några lektioner imorgon. Åhh, jag är så glad och lycklig över att äntligen vara här. Mitt älskade New York!! ❤ Anyways, jag hoppas ni alla mår bra. Jag tänker på er. Puss och kram

Detta inlägg publicerades i New York. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till New York

  1. Noshin skriver:

    Låter underbart!<3
    Boos!

  2. Mikaela skriver:

    Vad kul att du redan verkar trivas så bra! Bor du på The Hirsch?

    Var på semester i LA och träffade på henne där, hon bjöd hem oss på fika. Haha så himla söt!!

  3. M skriver:

    Nope, på EHS! 🙂 Hade bokat på The New Yorker residence först men jag ändrade mig 🙂

Lämna en kommentar