Viva la fiesta, viva la noche, what the fuck

Wowzy, vad det regnar ute. Jag älskar i och för sig regn, på ett sätt.. Finns det något mysigare än att ligga i sängen och höra regnet smattra mot rutan?.. 🙂 Anyways, tänkte i alla fall att jag kan passa på att blogga lite! Hur mår ni lovelings? Sorry för den dåliga uppdateringen lately. Har haft fullt upp. Jag blir i alla fall jätte glad när jag ser hur många ni är som tar er tiden att klicka in er här varje dag. Det betyder jätte mycket. Ni betyder mycket. Anyways, tänkte att jag kunde visa några bilder från dagarna som varit, de dagar jag kommit ihåg att ta med mig kameran 🙂


Mys på en brygga, underbara sommar!


Grönan med P, gosh we had a blast!


Jag o kussi nån kväll ute på Livingroom by Collage


D, jag o M en annan kväll på Collage


På White senare samma kväll (helt stört ljust!! lovely!:-))


Dagen efter. Bakismat på Texas, mums! Tummen upp för deras chicken quesadillas med massa guacamole. Här är M och D på bild. Mina solstrålar!!


Promenaaad! D, Tyson o jag.


Älskling på maskerad


Denna kvällen körde vi Collage, Sture, V och slutligen Hells. Tog inte så mkt kort men sjukt kul kväll iaf!


L och M. Mys på J’s balkong!


Haha.. Påväg till White

Nu tänkte jag gå och ta mig en liten nap, skakar typ av trött-o bakishet, haha. Hoppas det är bra med er fina, underbara, vackra ni. Vi hörs snart igen ♥

Detta inlägg publicerades i Fun, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Viva la fiesta, viva la noche, what the fuck

  1. h2o skriver:

    säg inte förlåt<3 hade förstått om det var så för jag hade själv tyckt att det är jobbigt att vara vän med någon som pendlar i vikt.
    men jag är glad för du verkar verkligen leva fullt ut, du är så jävla värd det.
    du är bäst bäst bäst<3

    är så himla groggy. sov bara 1.5 timme inatt och tror itne jag får mycket sömn denna natt heller.
    så förlåt om det är osammanhängande.
    tänker på dig, puss<3

  2. camilla skriver:

    Jag håller med att ligga inne o mysa med film när de regnar ute är supermysigt<3<3

Lämna en kommentar