Believing is just the beginning

Assååå.. skjut mig. Jag är så jävla trasig. Men jag har haft en grym helg så det har det varit värt. Har varit fett segt dock, har varit ute men inte kunnat dansa ngt alls. Kan knappt gå haha.. Gjorde illa mig galet på ridningen i torsdags. Vi red ute, precis som jag skrev om för nån vecka sen. Men denna gång hoppade en söt liten bambi fram och hästen jag red  f-r-e-a-k-a  ur.. Jag flög av i en jävla fart och slog i främst ryggen och rumpan (är fan tacksam över min booty trots allt, den måste ha dämpat fallet åtminstone lite, haha!). Har käkat starka smärtstillande tabletter men det hjälper inte.. måste kanske till sjukhuset trots allt. Aja, här är två bilder från igårkväll, första på big sis 1, S, M och big sis 2 och jag på Collage och andra på N på White. Nu måste jag gå, ska umgås lite med min familj och vänner som är här. Ikväll blir det förmodligen bowling (blir väl att kolla på för min del..) med systrarna, N, kussi och D. Kul! Hoppas ni får en fin söndag cupcakes. Kom ihåg att pussa och krama lite extra på era mammor idag! 😉 PUSS!

Detta inlägg publicerades i Fun, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Believing is just the beginning

  1. Mirela skriver:

    hahahahha asså din rumpa ska du vara glad över haha, den hjälpte dig mycket kan ja tänka mej.. sån freak ahah..
    Hoppas du har det bra ikväll, kolla på kan vara kul de med.. NOOOT hahaha.. fin är du på bilden ochså, and your sister! 🙂

    HUGS sweetie ❤

Lämna en kommentar