Happy girls are the prettiest girls

3 bilder från igår. Sjukt lyckad kväll. Det var jätte kul att bowla (varför gör man inte det oftare?). Jag spelade såklart ändå, klarade inte av att bara sitta där och kolla på.. 😉 Nästa gång ska vi köra discobowling. As nice sätt att föra på innan man drar ut ju! Anyways, när bowlinghallen stängde tog vi en bil till Koh Phangang där vi satt i timmar och bara åt och drack gott och skrattade massor. Så himla mysigt. Och om inte Koh Phangang är världens finaste restarang, så säg.. 🙂

Det är och känns typ som om jag redan tagit sommarlov.. vilket inte är helt okej med tanke på att jag har tenta på fredag. Det är bara det att jag verkligen är såå himla skoltrött nu, orkar typ inte en enda dag till. Finns liksom inte mkt till motivation kvar. Vet att många av er känner likadant.. Men vet ni vad jag tycker? Jag tycker att vi biter ihop och gör vårt bästa. Det är bara att köra. Det är fan aabsolut sista slutspurten nu, sen sommarlov! Och då jävlar! Trevlig måndagskväll lovelings, you take care ❤

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Happy girls are the prettiest girls

  1. h2o skriver:

    håller tummarna!
    mirella, hur blir det med usa? skulle du plugga där till hösten?

  2. camilla skriver:

    lycka till nu med slutspurten<3 håller tummarna för dig sötnos<3

Lämna en kommentar