no rain – no rainbows..

 

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till

  1. h2o skriver:

    har försökt komma på något peppande att säga i en halvtimme, men det låter fel. för det är en hemsk situation och du har all rätt att vara arg. shit happens och av någon anledning händer det alltid bra människor. och du mirella, är en BRA människa. du övertygar mig om det med varje kommentar. jag tror att bra människor sätts på prov, utsätts för hemska saker för att det i slutändan gör dem starkare.
    jag hatar verkligen mig själv för att jag inte bara kan vara normal och åka till dig och vara där för dig. vi bor i samma stad, men jag blir paralyserad bara jag tänker på det. jag bryr mig så otroligt jävla mycket om dig och är så sjukt rädd för att krossa bilden du har av mig, jag vill verkligen vara där för dig. och jag kan inte träffa dig förrän jag fungerar normalt för jag vill inte dra ner dig i skiten igen och jag är så jävla rädd för att det ska bli så. jag måste vara stabil för att kunna vara ett stöd, och tro mig, jag är så jävla peppad på att fixa iaf den sociala ångesten just nu. du är för jävla bra för det här mirella. jag önskar jag kunde vara hos dig redan nu för du förtjänar att vara med någon som inte sviker. och jag är typ som en hund haha, jag slutar inte bry mig vad någon än gör mig. som med honom, ingen har sårat mig så och jag skulle fortfarande kräla över lik för att vara med honom. fast för dig hade det faktiskt varit värt det.

    det här med hästen låter så himla mysigt men du måste vara försiktig <33 och jag är glad att du hör av dig fast du egentligen borde ligga och vila.
    skulle jag berätta för någon så hade det nog varit dig.
    jag vet att det är sjukt men de vänner jag har kan ibland kväva mig, det är inte dem det är fel på, men jag.. har svårt för folk som gillar mig, kan inte förstå dem. och med dig har jag ändå pratat och kunnat dela med mig av allt, utan att känna att det blir jobbigt att du vet. jag vet att du inte blundar för det liksom och det känns så himla skönt samtidigt som jag är rädd för jag vet hur mycket du oroar dig och det vill jag inte att du ska göra.
    jag vill vara din vän, men inte vara en sån vän som tar energi. du vet vad jag menar. men jag ska komma dit. och jag är så jävla, jävla, jävla glad att jag hittade dig mitt bland all denna ångest och skit. du är guldkornet. <33

  2. Mickis skriver:

    Så sann bild och så sanna ord! 🙂
    Men du vet hur svårt det är att fatta.
    Mina ögon upptar och ser men min hjärna kopplar inte 😦
    <33

  3. Mille skriver:

    Hej gumman!
    Du är stark och förtjänar bättre än att bli sviken. Om någon kan ta sig igenom detta så är det du, för du har hittat viljan till livet och låt ingen och inget ta det ifrån dig! ❤

    För att berätta hur det gick den 24, det gick inte… De ringde samma dag 10.30 och sa att de måste avboka min tid utan någon förklaring till varför. Jag fråga om en ny tid, eftersom jag blev rädd att de bara inte ville ha mig där. 14 juni blev det. Jag var upprörd och sa det till receptionisten, att jag ville att hon skulle hitta en tidigare tid till mig eftersom jag kämpar för allt i världen här (har inte spytt en enda gång på mer än tre veckor nu, men det är svårt) och hon kunde inte lova något. Men nu har jag en tid den 9 juni fick jag veta i fredags. Kändes bara så himla hemskt när de ringde så sent in på morgonen och avboka, det hela känns så himla oseriöst då 😦 jag är verkligen känslig för det här med vården. Men nu ska det hända saker i alla fall. Allt händer den veckan känns det som, men det ska väl gå bra.
    Hur är det med dig? Du får nog se till att kolla upp det där som du trilla, man vet aldrig liksom trots att det inte syns vad det kan vara. Ta hand om dig finaste du! Kärlek till dig!

Lämna en kommentar