jag kommer aldrig lita på någon igen. släppa in någon igen. jag kommer aldrig öppna upp mitt hjärta och blotta min själ. aldrig. aldrig igen. en gång, var en gång för mycket. det bevisade du. du tog ifrån mig allt, allt som spelade någon roll. fan för dig. fan för dig.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till

  1. Mille skriver:

    <3!!!

  2. h2o skriver:

    sv: men åh ❤ tror du inte att det kan hjälpa om du släpper in dem? iallafall din bästa vän?
    i min situation så kan jag inte berätta för någon i detalj, för jag har lovat honom och jag bryter inte löften så lätt. även om han krossat mig. och jag vet att det är en av anledningarna till att jag inte kan släppa honom helt. jag tror att du skulle må bra av att prata om det, och du har alltid mig till det!
    jag publicerar inte dina kommentarer, så du kan berätta vad du vill eller lämna telefonnummer så jag kan smsa? har lite (haha.. väldigt snarare) svårt att prata i telefon, men ibland går det och annars är det kanske lättare på sms så du kan nå mig när du vill. upp till dig, men jag vill vara här för dig.<3

    jag vet, det låter klyschigt och är ibland sant, man blir blind av situationen. men man sätter de också på en pedistal genom att säga så. man gör de till gudar när de egentligen inte har gjort så mycket förutom att bygga ett falskt förtroende som de sen krossar. och därför blir allt så jävla mycket värre sen, för man trodde att de var hela världen.

    men du är för bra för detta. hör du det? jag säger det en gång till, du får vara arg och besviken och förkrossad ett tag, det har du rätt till. men märker jag att du fortstätter på den banan är det jag som åker och möblerar om hans ansikte. <3333

  3. josephine skriver:

    Önskar att du berättade för mig vad som händer älskling. Så att jag kunde hjälpa dig, sätta mig på tåget till Stockholm för att krama dig och torka dina tårar, eller ringa dig och göra mitt allra bästa för att försöka trösta. Du vet var jag finns om du vill berätta, Du är den sista i världen som ska må såhär. Ge inte upp hoppet, genom att du varit öppen och vågar släppa in människor och vara dig själv har du hjälpt mig och så många fler. Jag är genuint ärlig när jag skriver, att inte många människor har ett mod så stort som ditt och att du inte får stänga in dig och gömma dig, se det som att någon sårat dig och puttat på den allra sista cm på en klippa, det är nu eller aldrig, nu du bevisar för alla hur stort mod och hur stark du är, hur ingen kan få dig att ändra på dig och hur fantastisk du är och tar ett steg bakåt, eller så kan du hoppa, stänga in dig själv och låta mörkret smyga sig på, det är nu eller aldrig, av alla utmaningar vi står inför i livet gäller det att välja det bästa för sig själv, detta är kanske en av ditt livs utmaning, och jag tror på dig, vad du än väljer. Hoppar du så fångar jag dig, även om jag vet att du i slutändan kommer att välja rätt. Jag älskar dig mirella, låt inte en ända jävel trycka ner dig. ❤

  4. Josephine skriver:

    Ne jag ser mig verkligen inte som sjuk. Jag vet att jag har en ätstörning men är inte sjuk. Den dagen jag är sjuk så ligger jag på sjukhus med dropp. Ne jag känner faktist inte någon annan som tänker som mig men jag säger ju inte direkt vad jag känner och tänker till dom så dom kanske också tänker som mig. Tror att alla har ätstörningar. Hur kan man inte ha det?
    Skulle aldrig kunna be om hjälp. Skulle aldrig kunna öppna mig så mycket för någon som sen inte ens förstår. Och om jag då skulle söka hjälp och dom då tycker att jag är ”fet”. Alltså att jag inte var ”sjuk nog” det skulle jag inte kunna leva med.
    Har alltid levt såhär så jag vet inte hur det är att var såkallad ”frisk”.

    Kram ❤

  5. Mirela skriver:

    Det kommer ordna sig fina du, det kommer en dag någon du kan släppa in i hjärtat och öppna dej igen till denna person, det kommer jag lovar. för nu låt det läka. Andas och bara låt det läka. ❤

Lämna en kommentar