ONEHUNDREDPERCENT

My life ain’t defined by limits. I don’t need no permission to live it. I’m a break thru the door til I get in. Everything that I got I’m a give it. 100 Percent and I ain’t stopping til I reach the finish. I’m a believer, not just a dreamer. I’m givin everything I got. I’m a go getter. 100 Percenter. Undoubtedly I can reach the top and I ain’t gonna let nothing discourage or dissuade me, cuz I’m walking out of here a champion either way babe. I am givin it 100 Percent. So go on put your ones up. If you’re putting in a hundred put your ones up. If you know that this is something, put your ones up. If you really comprehend this, put your ones up. If you’re walking into victory keep on shining, 100 percent…

 

Detta inlägg publicerades i Inspiration, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till ONEHUNDREDPERCENT

  1. Mirela skriver:

    Cutie! Älskar din outfit och den där bodyn i förra inlägget! Skit snygg är du mitt freak! Take care!

  2. Mikaela skriver:

    Ahhh jag förstår det! Gud vilken härlig bild!

  3. Lovisa skriver:

    Oh tack! Vad söt du är. Vilken underbar bild på dig förresten, du strålar!

  4. camilla skriver:

    Är det du på bilden?:)

    ÅÅ vad avis jag blir nu vill också åka dit 😀 vem ska du dit med? vad ska du göra där?:)
    Jag har inga direkta planer, hoppas på att få jobba till sommaren 😀 har ett jobb men måste upp till en viss gräns i vikt för o få jobba 😀 men de ska gå 😀

    Musikuppträdandet var kanonbra 😀 önskar att jag också kunde sjunga xD hur var din kväll?

    Puss underbara<3

  5. wilma skriver:

    OMG JAG DÖR VAD SNYGG DU ÄR!!! ❤ kärlek till dig du är BÄST

  6. Frida skriver:

    Ååå vad vacker du är!! 😀 kraam!

  7. camilla skriver:

    Du är verkligen galet fin på den bilden ska du veta ❤

  8. tanya skriver:

    Wow vilken fin bild! Var är den ifrån??? 😀

Lämna en kommentar