You had me at hello

Heeeej! HUR MÅR NI? Förlåt för den dåliga uppdateringen. Jag har haft noll blogginspiration och då är det ju lika bra att strunta i det, eller hur? Har ni haft en fin helg cupcakes? Jag hoppas det. Jag har haft det bra. Valborg var riktigt trevligt. Hann med både middag, vin och brasmys med tjejerna innan jag drog vidare och träffade lite andra vänner. Vi dansade som vi aldrig dansat förut. Rev ned halva vardagsrummet gjorde vi också. Men vad gör egentligen det. Jag hade roligare än jag haft på länge. Valborg är inte överskattat. Som allt annat blir det precis vad man gör det till. Och vi lyckades göra det jävligt bra. Kameran lämnade jag hemma eftersom jag ändå bara lyckas tappa allt these days haha. Men hann ta några outfit bilder innan jag drog iväg..

Hade på mig en body som jag köpte i Portugal i vintras och ett par gaaamla jeans (köpte dem när jag gick i  sjuan typ, haha!) från The United States of America. Såhär är det. Jag har lite midja och mycket rumpa. Det är så jag är byggd. No more hiding or covering up. Det låter klyshigt som fan, jag vet, men vi måste försöka acceptera och älska oss själva. Vara stolta över oss själva. För de vi är. För hur vi ser ut. ”I’m beautiful in my way ‘cause God makes no mistakes”, remember? 😉

Innan jag avslutar vill jag bara säga GRATTIS till Mariah och Nick som blev föräldrar igår. Blev så jävla glad för deras skull att jag började böla. Helt seriöst! Mariah är och har alltid varit my saving grace och hennes lycka betyder allt för mig. Nu ska jag bege mig ut på promenad i solen hand i hand med en vän. Det är kärlek. Livet är allt fint ändå. ♥

Detta inlägg publicerades i Clothes and stuff, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till You had me at hello

  1. camilla skriver:

    Ja de e fantastiskt 😀
    Låter som du hade det bra igår?:D ❤

  2. L skriver:

    galet fint tjej. du gör mig andlös

  3. Mickis skriver:

    Glädjespridare!
    Grymmt snygga chey!
    Så rätt i allt du skriver 😀

    Älskar din stil 😀

  4. Linda skriver:

    Håller med alla föregående talare. Herre min jävla gud vad du har en vacker kropp!

    Och du verkar ha ett ännu mer vackert hjärta! Tror på dig =)

  5. josephine skriver:

    Kommer ifrån dig, inte nog med att du är så sjukt vacker så har du killer bodyn. Du är så jävla fin, helt sjukt. Ta vara på det, ta in det. Du är så jävla fin, shit. finast av dem alla

  6. camilla skriver:

    Ja men de tycker jag med, den känslan e ju underbar verkligen 😀 ångesten struntar vi i för den har förstört tillräckligt redan 😀

    Min helg var kalasbra, lite långtråkig men ändå väldigt skön o mysig 🙂
    Hur blir din vecka honey?<3

    Love!

  7. felicia skriver:

    Du är så fin! Tveka aldrig på det! 🙂

  8. camilla skriver:

    Usch jobbigt med skola o långa dagar hehe 🙂 fast jag hade gärna gått i skolan nu 😀 vad går du för något?
    Har du många planer för sommarlovet?:D
    Jadu idag blir de väl inte så mkt gjort, musiksaken är en grej som hålls av estet elerverna på gymnasiet 😀 en jag känner ska uppträda så de ska li skoj 😀

    Ha det underbart min fina ❤

Lämna en kommentar