Made a wrong turn, once or twice

Att gå upp kl 06.00 på morgonen som jag gjorde imorse (och ännu värre – 04.50 igår) är fan ingen höjdare. Speciellt med tanke på att jag aldrig somnar innan kl ett. MEN! Jääävlar va nice det är att gå upp så tidigt och att solen skiner!! Det gör liksom inte så mycket då. Tvärtom, när man väl kommit sig upp så är det bara skönt. Allt är så tyst och stillsamt. Älskar det. Lugnet. Med det säger jag god morgon hjärtan, jag hoppas ni får en jätte fin dag! :-)♥

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Made a wrong turn, once or twice

  1. camilla skriver:

    Vad fusk att solen skiner hos dig, här vaknade jag upp av att regnet smattrade mot rutan haha!
    Hoppas du får en underbar dag och tack för din fina kommentar. Men jösses vad man önskar man kunde bli kvitt tankarna ibland! men antar att enda sättet att li av med ångest o jobbiga tankar e att hela tiden gå emot? 🙂 ❤

Kommentarer är stängda.