Take those broken wings and learn how to fly

Samtliga bilder är från förra sommaren som jag spenderade i USA (Miami och New York) och Bahamas i sammanlagt två månader. Förra sommaren var utan tvekan den bästa sommaren i hela mitt liv. I år kör vi Miami igen, har blivit lite av en tradition nu. Men när man väl åkt dit once så är man hooked, trust me. Miami är verkligen stället som verkligen har allt; stränderna, shoppingen, människorna, restaurangerna, klubbarna.. Heaven on earth!  Åker i juni, alltså redan nästa månad! Måste jag ens säga hur mycket jag längtar?!! Men. First thing first – nu, åter till tentaplugget! 😉 Pusspuss, ha en bra dag

Detta inlägg publicerades i Memories, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Take those broken wings and learn how to fly

  1. Minna skriver:

    Asså gud va kul det ser ut!! Jag vill också! Kan inte du berätta lite om USA-resorna? Tala gärna om vad allt kostar (resa+boende) vilket bolag ni åker med, vart ni bor o så också! Det skulle vara jättegulligt 🙂 Kram

  2. A skriver:

    gaah jag vill också! packa ned mig med? :D<3

  3. Lovisa skriver:

    Vill så gärna åka dit! 🙂 ser så underbart ut! Och ni är ju btw så fina på bilderna att man vill äta upp er 🙂 lycka till med tentapluggandet sötnos ❤

  4. Marina skriver:

    Underbart vackra bilder! 🙂 Hoppas du haft en bra dag beautiful

  5. camilla skriver:

    De ser underbart ut verkligen 😀 hur var de o se delfiner så nära? läskigt?:P
    Puss<3

Lämna en kommentar