A different dimension, you open my eyes and I’m ready to go, lead me into the light

Idag är det molnigt och regnigt ute, perfekt bloggväder! 😉 Tänkte köra en liten ”snabbresumé” av de sjukt härliga dagarna som varit! 🙂

I fredags fick jag som sagt sommarlov. Var klar med tentan kl 19.00 och då drog jag och min fina vän till Friday’s och käkade och skålade med rosé..

Efter ett tag joinade min kusin M + några andra vänner oss..

På lördagen mötte jag först lite folk på Koh Pangang (tyvärr inga bilder därifrån). Sen drog några av oss på födelsedagsfest hos D..

Efter några timmar drog vi till Collage..

Då klubben stängde drog vi på efterfest. Tyvärr inga bilder därifrån heller. I söndags drog vi in till Thaibåten på söder..

Jag och M i väntan på taxi in till..

Café Opera..

Igår eftermiddag mötte jag upp tjejerna som satt och mös..

Mot kvällskvisten drog vi oss hem till F där vi lagade och käkade god mat. Efter nån timma drog jag in och mötte de andra som var på East..

Mellan dessa utekvällar har vi under dagarna legat nere vid bryggan här vid mig och solat, OCH badat faktiskt. Första doppet igår. Syrran blev ikastad med kläder, hatt, solbrillor – rubbet. Haha! Efter att ha krampat mig fast vid bryggan så hoppade jag tillslut i frivilligt, det var as skönt ju! Hur som helst.. har haft ett par riktgt gryymma dagar. Mkt välbehövt. Och välförtjänt, tycker jag! 😉 Nu ska jag ut på äventyr. I regnet.. hmm. Hoppas vädret vänder snart! 🙂 Pusspuss!

Detta inlägg publicerades i Fun. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till A different dimension, you open my eyes and I’m ready to go, lead me into the light

  1. camilla skriver:

    Låter som du haft en fantastisk helg 😀 ❤

  2. h2o skriver:

    mysigt mirella!
    gillar att se dig så glad 🙂

  3. Mirela skriver:

    Låter som en toppen helg sötnos! Underbara bilder ochså!
    föressten du får gärna lägga en röst på mig i nelly tävlingen på facebook hihi, där ja nominera dig din fis haha..Kisses 2 ya ❤

  4. h2o skriver:

    <33
    men åh jag kan inte hjälpa det. jag känner såhär. är så äcklad av mig själv och jag åkte inte ens på min väns student för att jag inte ville vara bland folk. jag är värdelös på allt och tänker verkligen bara på mig själv. fyfan.

    nej!? FAN VAD BRA! du är bästbästbäst!! din dröm mirella, kan du fatta!? shit vad glad jag är för din skull. helt sjukt vad kul du kommer ha! ❤

  5. h2o skriver:

    sv: ja för man kan liksom inte förvänta sig att de ska förstå, men ändå önskar man att man slapp höra det hela tiden. jag är liksom väldigt försiktig med vad jag säger, även fast jag tror att någon är ”normal” så skulle jag aldrig säga typ ”åt inte du lunch nyss” eller ens kommentera något med mat för man vet inte vilket frö det kan plantera. ibland räcker det med en liten kommentar så är allt igång :/

    nej jag vet, men det gäller liksom inte mig och jag förstår varför ingen annan skulle se mig som sjuk för när jag är med folk så skärper jag mig ju. har tom perioder hemma när jag äter. skillnaden är väl bara att jag förr eller senare går tillbaka till gamla vanor. men jag skäms över att tom jag kan känna så ibland, liksom om någon som jag ser som social/glad/normal helt plötsligt skulle säga att de har ätstörningar så hade jag typ..jaha? sen när? fast jag VET att de med ätstörningar är bäst på att dölja dem. det sitter så djupt i hjärnan.

    och jag på dig, du är bäst ❤

  6. h2o skriver:

    förresten, har något nytt hänt, bra eller dåligt? ❤

Lämna en kommentar