And the day came. When the risk it took to remain tight and closed in the bud. Was more painful. Than the risk it took bloom.

2 fb taggade bilder från igår. Mer bilder kommer när jag pallat ladda över dem 😉 Skiiiitkul hade vi igår iaf. Och i fredags också! Lägger upp bilder från i fredags också lite senare. Åhh.. det känns verkligen att jag har sommarlov. Det börjar liksom sjunka in.. Freeeeedom! 😀

Detta inlägg publicerades i Fun. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till And the day came. When the risk it took to remain tight and closed in the bud. Was more painful. Than the risk it took bloom.

  1. h2o skriver:

    har tänkt mycket på dig med. har något förändrats eller löst sig sen förra helgen?
    jag har fortfarande skola, slutar egentligen på torsdag men har en tenta kvar som ska in 13e.. drygt, men det fixar sig. skönt med sommarlov, men vad jobbigt med usa.. håller tummarna för att du kommer iväg!
    nej, du är. bäst, vackrast, klokast, finast<3

  2. h2o skriver:

    vad tråkigt hjärtat 😦 men jag tror att det kommer göra dig starkare i slutändan. som jag sa innan, du kan höra av dig till mig när du vill, jag menar det.
    haha så söt, tack<3
    <33

  3. camilla skriver:

    hur mår du vännen?:)<3<3

Lämna en kommentar