Freedom’s just around the corner

Äntligen fredag. I eftermiddag skriver jag sista tentan för terminen. Sen har jag SOMMARLOOV!!! 😀 Wihoo! Så jävla underbart. Sån jäävla frihetskänsla att det inte finns. Bästa känslan i världen! Ikväll blir det utgång (tentan är klar kl 19.oo och då det blir ut o skåla direkt! :-)) och imorgon ska jag på födelsedagsfest hos D. Grym helg med andra ord. Och veckan som följer lär inte bli sämre.. sol, jordgubbar och vin på kajen, häng på uteserveringar, sena partysommarnätter.. Åhh!! 😀 Guud vad jag tänker njuta av varje sekund av den svenska sommaren och verkligen ta vara på tiden med mina nära och kära här hemma innan jag åker till Miami 🙂 Over and out babes, pussar och kärlek i massssor!!

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar