We ran so free, so beautifully

Igår var jag som sagt i studion. Det var as kul. Grabbarna skrev en grym hit, de är så duktiga! Efter nån timme drog jag och kussi vidare till mina tjejer som hade lite fest. As mysigt att träffa dem, som vanligt. Efter ytterligare nån timme drog vi vidare och mötte upp studiogänget + lite annat folk, bland annat båda mina fina systrar (kärlek). Blev Collage och sen White. Grymt rolig kväll, mkt händelserik! Vaknade med ett stooort smile on my face idag. Det behövdes! Ikväll blir det middag ute och sen grönan. Min vän V ska som sagt uppträda där ikväll, min lilla salsaqueen! Sen får vi väl se vad som händer.. Aja, over and out babes, vi hörs snart igen. All kärlek världen till er, ni är så jävla fina.


sockersöta kussi


världens bästa N


En mick och en D


hela gänget innan vi drog in på Collage (såå härligt att man kan sitta ute och chilla! :-))


N och kussi


under the coconut tree… M!


P, jag och D


några av oss på Collage

Detta inlägg publicerades i Fun, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till We ran so free, so beautifully

  1. Linda skriver:

    Du är verkligen oerhört vacker!

  2. Mickis skriver:

    håller med dig Linda! 🙂

    jag vet inte hur jag mår.
    Min tro på mig själv och min kropp ser ut som jag vet inte vad.
    Jag ser och tror.
    Jag blundar och glömmer det som finns.
    Jag blundar och sväljer min sorg över mig själv.
    tårarna bränner inom mig varje dag.
    Men jag får inte visa dem.
    Får inte visa dem att jag är svag.
    Men kolla på mig.
    Kolla på hur jag ser ut.
    Jag vill inte mera.
    Jag orkar inte.
    Har inte styrkan att sluta äta.
    Har inte styrkan att sluta kämpa.
    Jag vet inte vad jag ska göra.

    Jag är så förvirrad
    Vill ifrån allting

Lämna en kommentar