I won’t give up tomorrow ‘cause I’ve come to life again

Jag lovade ju er att visa er jackan jag köpte igår. Here it is. Hade varken orken eller tiden att ta & ladda upp egna bilder men sökte på google och hittade miss Kling i en likadan, så det får duga for now! 🙂 Jag älskar den. Den är enkel men ändå så jävla klockren. Kommer användas mycket flitigt i vår och sommar kan jag lova! 🙂 För 1800 riksdaler på Naturkompaniet blir den din. Puss på er, hoppas ni har haft en bra dag!

Detta inlägg publicerades i Clothes and stuff. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till I won’t give up tomorrow ‘cause I’ve come to life again

  1. h2o skriver:

    sv: för att du har ett stort hjärta!
    😀

  2. josephine skriver:

    herregud vilken fin :D!! nä allt bara går imot, så sjuk tid just nu.. har inte pratat med någon här hemma sedan i torsdags, det är krig här med mig och hela familjen, krig i mitt huvud, orkar inte. ❤

  3. K skriver:

    Fy vad dyrt :/ nåt speciellt märke eller? Snygg var den i alla fall, för dom som har råd.. 😛

  4. rebecca skriver:

    hejsan! jag undrar om man kan skicka lite mer ”privata frågor” till dej? alltså om man inte vill skriva det i en kommentar. om du kanske har något e-post typ?

Lämna en kommentar