Vi tog en paus i föralltid

Åhh vilken underbar dag jag har haft idag! Har trotsat baksmällan (och sorgen över min förlorade plånbok..haha) och hittat på en massa kul. Har promenerat i solen, shoppat (köpte bl.a. en jätte fin jacka, visar imorgon!), ätit gott, umgåtts med familjen och hängt med en vän. En vän som brukade vara min bästa vän. En vän som jag aldrig någonsin slutade älska men som jag inte kunnat umgås med de senaste åren. Vi hade hur jävla kul som helst. Skrattade som aldrig förr. Som om tiden stått stilla. Det var precis som det alltid brukade vara. Innan en massa skit och destruktiva livsstilar kom emellan och förstörde allt. Jag tror att det här är början på fortsättningen för oss. Det gör mig glad.

Livet är fan så jävla vackert. Det är ju verkligen det. Även om det kan vara jävligt tufft ibland. Just don’t ever give up hope. Det vänder tillslut, det gör det alltid. På något jävla vänster tar man sig igenom allt. Håll fast vid dina drömmar. Våga tro. Och kom ihåg – happy girls are the prettiest girls! 🙂 Godnatt ♥

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Vi tog en paus i föralltid

  1. h2o skriver:

    sv: 😦 men vadå! om du hann registrera kan du ju få ett nytt SLkort gratis? 😀
    nej, har varit hemma som vanligt haha. men visst var det fint väder 🙂 hoppas det håller i sig, fast det ser ju inte ut som om jag tittar ut nu haha.
    ha en bra dag <33

    • M skriver:

      Svar: Jaha du menade så, ne tyvärr inte registrerat.. Men aja, värre saker kan hända.
      Hahah eller hur. De sa fan att det skulle bli 15 grader o sol idag. Var är solen, det undrar jag. Kanske kikar fram under eftermiddagen, hoppas! 🙂 du med, fina vän<3

  2. Tanya skriver:

    Låter härligt! 🙂 när har du tentan du skrev om?

  3. h2o skriver:

    sv: jo, surt bara. men man får hoppas att någon som behövde det hittade det 🙂
    och så blev det det 😀 wohoooo *svettas*

Lämna en kommentar