We ain’t stopping keep on dancing ‘til the world ends

Om några timmar lyfter planet!! 😀 ÄNTLIGEN FAN!! 😀 Glad midsommar på er mina fina. Hoppas solen skiner på er idag!! 🙂

Nästa gång vi hörs är jag i Miami. De första två veckorna kommer spenderas med syrran, D och hans kusin. Sen kommer mina Miami homies – gänget som jag mött upp i Miami tre somrar i rad. Och efter dem/under tiden de är där kommer ytterligare lite folk. Åhh, det kommer bli så grymt!! 🙂

Puss och kram och massssa kärlek till er, mina stjärnor! ♥

Miami last year 🙂

 

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till We ain’t stopping keep on dancing ‘til the world ends

  1. nathalie skriver:

    sv: haha har redan fastnat för den låten fattar inte hur jag kunnat missa den 😛 tack!

  2. Frida skriver:

    Oooh ha det så kul fina du!! 😀

  3. Mirela skriver:

    Ha det underbart Mirella 😀 NJUUUUUUUUUUUUUUT !!!!!

    <3<3<3

  4. Lovisa skriver:

    Had det grymt vännen! 😀

  5. camilla skriver:

    Hoppas du har det grymt bra<3

Lämna en kommentar