I can’t stop missing you, wish I was still with you

Hade så sjuukt kul igår. Välbehövt, ja. Såhär ser jag i alla fall ut ikväll. Shorts och transparent skjorta från Monki, skärp från New York och ring från Lissabon. Ikväll kör vi igen. Kärlek till er dolls, mwah! 

 

Detta inlägg publicerades i Clothes and stuff, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till I can’t stop missing you, wish I was still with you

  1. Mirela skriver:

    Kärlek till dig med snyggingen min!

  2. lisa skriver:

    Var du i Gamla stans t-bana station igår runt 8-9 tiden? Har för mig att det var dig jag s¨g!

  3. camilla skriver:

    Hur har helgen varit?<3

  4. Pingback: . | LifeByJMQ

  5. josephine skriver:

    HUR ÄR DET? hur var helgen? och vad fin du är, som vanligt! hur känns allt nu? puss min älskling ❤

  6. Mickis skriver:

    Även om ej du tycker det varje dag,
    Så säger jag rakt och ärligt ut till dig!
    Du är så sjukt snygg och din klädstil.
    åå mamma mia 🙂 Så sexigt!
    love it bruden 😀
    Fortsätt så 🙂

    <33

Lämna en kommentar