Do I ever cross your mind


xx

xx

Bild 1 & 2. Dress från H&M (ny!), kavaj från H&M (ny!), kors från Intensive Cravings, ring från Guldfynd by Kenza. Bild 3 & 4. Byxor från gina (nya!), kavaj från H&M, bustier från Victoria’s Secret, halsband köpt i Portugal, turkost nagellack från H&M.

Helgens outfits. Som lovat. Bättre sent än aldrig, visst? Sorry för de oinspirerande toalettspegelbilderna men det gick smidigast så, så det får duga. Hoppas ni mår bra, peace and blessings! 🙂

Detta inlägg publicerades i Clothes and stuff. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Do I ever cross your mind

  1. JOSSE skriver:

    Jätte snyggt. ÄLSKAR din klädstil.
    Har du fått mitt mail? skickade till adressen som står i din header. Förstår om du inte har tid, just ignore att svara isf, vill bara veta säkert att det kommit fram ;)<3

  2. camilla skriver:

    Shit vad snyggt verkligen 😀

    Åå tack du gör mig så jäkla glad ska du veta, hela jag sken upp när jag såg din kommentar, tack så otroligt mkt ❤
    Hoppas du mår kalasbra:)
    Pussar<3

  3. p skriver:

    inget illa ment men du är ju jätte smal fortfarande…. 😦

  4. h2o skriver:

    sv: jag hoppas att du vet att jag uppskattar det och att jag bryr mig om dig väldigt mycket med.
    jag behöver en liten paus bara. men när jag orkar igen och är tillbaka så får du veta först.
    jag gillar dig så mycket ❤

  5. Paola skriver:

    Gaaaah du är så SNYGG människa!!!!!

  6. camilla skriver:

    Hur mår du idag gumman? ❤

Lämna en kommentar