Boom boom boom even brighter than the moon moon moooon…

Tentan är skriven och jag är 100 % pluggfri fram till måndag eftermiddag då den nya kursen börjar. Enorm frihetsskänsla faktiskt. Inget som hänger över en.  Inga måsten. Inga borden. Ingen ångest. Bara frihet. Och om inte det är bästa känslan i världen, så säg.

Denna helgen kommer bli awesome. Vi har blivit lovade vackert vårväder och imorgon står HUGE B-day celebration på kalendern. Bästa vän fyller hela 22 år. Waoz! Jävlar vad vi ska fira. Ikväll har jag varit ute på lite spännande äventyr, wiho. Slänger kanske upp kvällens outfit imorn eller nåt men nu är det dags för mig att hoppa i säng! Fick inte mer än en timmes sömn inatt så förhoppningsvis däckar jag på direkten.. Puss och godnatt cupcakes!

Efter tentan och efter en fleeera timmars lång shoppingrunda i stan blev det mys på kajen i den underbara solen. Lovely day! 😀

Detta inlägg publicerades i Ätstörning, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Boom boom boom even brighter than the moon moon moooon…

  1. andrine skriver:

    Galet fin tjej

  2. S skriver:

    Vad härligt! Njut riktigt ordentligen av helgen nu, det är jag säker på att du kommer.. 🙂
    Jag har följt din blogg länge nu, i säkert över två år och jag är så glad för din skull, att det går bra för dig och att du mer och mer för varje dag också själv börjar se och förstå hur fantastisk du är, fina Mirella, för det är du! Du inspirerar mig ❤ Bra jobbat med tentan, och ha det bäst i helgen nu! Kramar /S

  3. Linn skriver:

    aaww fina ni är 🙂

  4. h2o skriver:

    sv: tack för att du frågar och bryr dig som vanligt. men mirella jag vill inte mer, och jag vill inte vara en börda. jag vill inte att du ska sitta och oroa dig eller försöka peppa när det inte går in. lägg din energi på bra saker liksom. jag menar inte att jag inte vill ha med dig att göra för det har verkligen ingenting med dig att göra, jag orkar bara inte med någonting och vill inte att det ska sluta med att jag lackar ur för att försöka putta bort dig. för det är inte min mening, det är bara så jag reagerar när någon bryr sig om mig. jag vill kunna svara att jag mår bra, inte alltid ”nej, allt är skit”. och jag tror bara inte att det är tid för det än.
    jag tänker på dig och uppskattar dig så mycket, men jag vill inte att du ska tänka på mig mer. jag vet hur det är att ha en vän som bara suger ur en energi, man ska inte omge sig med såna människor. du är värd mer.
    njut av allt som är bra istället <333

Lämna en kommentar